2016/12/16

Nowe kimono

Tak. Mam nowe kimono, a dokładniej yukatę czyli letnie kimono. 
Okazja się pojawiła całkiem przypadkiem, zainteresowana byłam innym a udało mi się dopaść yukatę i dołączony pas obi i dwa paski do wiązania w miatę rozsądnej cenie. Nie mogłam nie kupić.
Poniżej zdjęcia robione telefunem 

 
 

Przechadzając się po pewnym sklepie zauważyłam takie oto świąteczne cuda

 
Nie. Nie kupiłam ich.
W innym sklepie dorwałam takie małe gadżeciki

Pomadko błyszczyko coś
 
  i rolka z tuszem? nie wiem jak to zwać, szkoda że był tylko żółty kolor

 
 
 Kiedyś może wspomnę o pozostałych pierdółkach jakie kupuję. Oj jest o czym pisać.

Co jeszcze robiłam poza pracą od czasu Xmascon a czego dawno nie robiłam? Piłam wino!


Na koniec moje plany na Sylwestra. Pomijając fakt iż będę pracować w ten dzień do 15 to reszta będzie wyglądać obiecująco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz