2014/07/06

Książki, wszedzie książki

Miałam wcześniej o tym wspomnieć ale jakoś nie potrafiłam się do tego zebrać.


W czerwcu w końcu otworzyli księgarnię Matras po ponad miesięcznej przerwie spowodowanej remontem. Z tej okazji obowiązywał rabat na wszystko - 25%. Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała. Moje oszczędności na koncie trochę przy tym ucierpiały i okazało się ze nie mam miejsca na moje skarby, biedne muszą leżeć na podłodze. Dlatego podjęłam decyzję o zakupie nowego regału i tu się zaczęły schody. Przejrzałam wszystkie sklepy i nie znalazłam idealnego regału. Wszystkie były okropne. Będę musiała znaleźć coś szybko bo wybieram się na konwent 19-20 lipca i tam zamierzam zakupić nowe mangi i uzupełnić brakujące tomy.

Poniżej moje najnowsze zdobycze:


 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz