2016/01/24

Nowe kimono

Postanowiłam oszczędzać na planowany większy wyjazd w przyszłym roku o którym opowiem więcej jak będę miała uzbierane pieniądze i jak już kupię bilet i będę miała wszystko przygotowane. Niestety jakoś ciężko mi przychodzi całe te oszczędzanie. Tutaj za coś trzeba zapłacić tam się coś sypnie i trzeba wymienić, wyskoczy jakaś okazja lub dwie. 
Taką okazją okazało się kimono za około 100 złotych wraz z przesyłką.  Przez tydzień zastanawiałam się czy go potrzebuję, czy będę w nim chodzić.

(Zdjęcie pożyczone z oferty sprzedażowej)

Stwierdziłam a co mi tam. Za taką cenę mogę pozwolić sobie na małe szaleństwo. 
Teraz będę musiała się rozejrzeć za porządną szafą na kimona bo do tej co mam już mi się nie zmieści następne.

Przy okazji zrobiłam dzisiaj porządek z książkami i mangami. Z przykrością muszę stwierdzić że zostało mi miejsce na 10 książek lub 15 mang. Coś czuję że czeka mnie w niedalekiej przyszłości zakup nowego regału.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz