2014/01/28

Kolejne rozczarowanie

Ostatnio wspominałam o pewnej pracy. Niestety chyba się pośpieszyłam i za szybko o tym wspomniałam bo na dzień dzisiejszy wiem już że nie jest to aktualne. Byłam ja i jeszcze jedna dziewczyna wskazane na pewne stanowisko, wczoraj zobaczyłam że ona już pracuje. A ja nadal siedzę i słyszę tylko że wysłano zgłoszenia i mamy czekać na zgodę dla mnie i dla niej.  Szczerze nienawidzę takiego zachowania, kręcenie pod nosem i bezczelnie kłamanie komuś prosto w oczy. Przecież widzę co się dzieje, potrafię skojarzyć fakty.

Kolejny raz zawiodłam się na ludziach. Całkowicie straciłam motywację i jeżeli okaże się że jednak coś się zmieni i dostanę to stanowisko to nie wiem czy będę chciała pracować z tymi ludźmi. Nie po takim zachowaniu.


Ciekawa fryzura na koniec



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz