2013/03/22

Włosy miesiąc po ścięciu

Mija dokładnie miesiąc po podcięciu włosów i zdenerwowałam się. Znowu wychodzi mi połączenie miedzianego i żółtego. Przynajmniej tak to wygląda na zdjęciu poniżej.



Może to wina oświetlenia, ale teraz dotarło do mnie jak bardzo wypłukał się kolor. Porównując wcześniejsze zdjęcia widać różnicę. Co mnie bardziej zasmuciło to fakt iż przez ten miesiąc nie urosły mi, nie ruszyły nawet z miejsca.
Raczej nie prędko się to zmieni, chwilowo przerwałam picie drożdży - te z biedronki się do tego nie nadawały, nawet nie chciały się rozpuścić w wrzątku. Do niedzieli będę brała także antybiotyk co nie bardzo spodobało się włosom bo zaczęły znowu wypadać w większej ilości. Dochodzi do tego stres związany z narastającymi problemami i chęć pomocy ze strony pewnych osób nie potrafiących słuchać i czytać ze zrozumieniem która wyrządziła więcej złego i jedynie pogorszyła sprawę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz