2016/07/07

Zakupowo

Mogę powiedzieć że ostatnio zaszalałam.

Bardzo chodziły za mną japońskie słodycze. No i nie wytrzymałam. Myślałam najpierw nad szaleństwem z allegro, stwierdziłam jednak że może znajdę coś innego. Zaraz po wypłacie znalazłam idealny sklep internetowy. Poza słodyczami mają duży wybór innych produktów. Kontakt ze sklepem był bardo dobry i w ciągu 2 dni dosyć spora paczuszka była już w moich łapkach.


 W środku czekał na mnie ogromny worek


Pod którym ukryte były skarby


Pałeczki gratis


Następnie widoczne było Mochi z nadzieniem z masy orzechowej


Mochi z zieloną herbatą

 Mochi z Taro


Mochi z nadzieniem z fasoli Azuki


Kolejne elementy były dokładnie zapakowane





Po otwarciu ukazało się

Herbata jaśminowa 


Ciastko z wróżbą


Algi NORI SNACK


Nie wszystko jest prosto z Japonii ale wiem ze będzie dobre.

Poza jedzeniem zdecydowałam się także na łyżeczkę z chińskiej porcelany


Oraz dwa kubeczki do herbaty



Musiałam je kupić. Już mam z takim wzorem miseczki do zupy.

Także, ale to już w innym sklepie, kupiłam długopis oraz 'tradycyjne' japońskie słodycze. Szkoda tylko że nie określili na stronie że KitKat jest rozmiarów kciuka.



Tak wygląda moje oszczędzanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz