2019/05/17

Zamek w Mosznej

W piękną sobotę, w przerwie pomiędzy jedną nieciekawą pogodą a drugą jeszcze bardziej deszczową udałam się zobaczyć Zamek w Mosznej. 
Po dojechaniu na miejscu miałam niecałą godzinę wolnego czasu więc postanowiłam wypić kawę i zrobić parę zdjęć samego zamku z zewnątrz. 

 
 
 

Miałam też bliskie spotkanie z kotem. 



Następnie zwiedzanie zamku z przewodnikiem, niestety średnia wieku wycieczki była lekko powyżej 60 więc nie wchodziło w grę zwiedzanie wieżyczek, a szkoda. Może kiedyś się jeszcze wybiorę, może.

 
 
 
 
 

Po zakończeniu zwiedzania nastała kolejna przerwa, którą wykorzystałam na spacer po parku. 

 
 
 
 
 
 

Po przerwie nadszedł czas na obiad i później było jeszcze trochę czasu wolnego więc udałam się po lody i znowu ruszyłam w park.


 
 
 
 

Bardzo miło spędziłam czas, z dala od marudnych i chamskich klientów. Jak będę miała jeszcze okazję na pewno wybiorę się na taką wycieczkę. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz