2019/01/13

Sushi i Ralph Demolka w internecie

To już ostatni raz w tym miesiącu wyruszyłam na poszukiwanie dobrego ramen. (Muszę pobyć trochę w domu). Moje nogi zaprowadziły mnie do Sakana Sushi w Katowicach. 
Ostrzegam, zdjęcia wyjątkowo okropne mi wyszły, jeszcze gorsze niż zawsze.
Ramen był dobry ale niestety dalej nie jest to czego szukam.


Była też zupa w dużymi kawałkami łososia


Na sushi musiałam trochę poczekać, taki mieli ruch, ale warto było. Kawałki były duże i maksymalnie wypełnione dodatkami.


Następnie udałam się (znowu) do kina. Wybrałam drugą część Ralpha. Bardzo dobrze się bawiłam, warto go zobaczyć w filmie. I ważne żeby zostać do końca napisów. 

Po filmie była jeszcze herbatka

 

i coś na ząb


oraz nowe piwa do spróbowania

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz