2012/06/22

Kłólik doświadczalny

Zostałam królikiem doświadczalnym. W pracy powiedzieli mi żebym przetestowała nowy suplement diety jaki chcą wprowadzić na rynek. Biorę od środy dwie kapsułki rano do śniadania. Przyznam, pierwszego dnie nie czułam w ogóle głodu, ale teraz trzeciego dnia pomimo tego, że wydaje mi się, że mam pełny żołądek to organizm domaga się jedzenia i teraz nie wiem czy chce coś zjeść bo zaczynam odczuwać głód czy po prostu z przyzwyczajenia. Jest jeszcze jedno co mnie zaczyna niepokoić, wczoraj miałam dobry humor jakbym się czegoś najadła a dzisiaj czuję jak mi słabną ręce. W nocy nie spałam, nie potrafiłam zasnąć, nie odczuwałam zmęczenia. Zobaczymy jak będzie później, ale raczej wątpię, żeby jeszcze inne objawy miały wystąpić.

Przeglądałam sobie w pracy jakieś pierdoły i trafiłam na coś takiego:


Bardzo mi się spodobało, chciałabym mieć coś takiego w domu.

I niestety dalej myślę o pewnej osobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz