2017/02/16

Moje małe zdobycze

Co mogę powiedzieć. Mam wolny dzień, słońce świeci, jest ciepło więc wybrałam się na zakupy.

Pierwsze myśl. Za jasno. Nie wiedziałam gdzie spojrzeć. Muszę przeprosić się z moimi okularami przeciwsłonecznymi.
W pierwszym sklepie kupiłam

 W kolejnym zobaczyłam


A w ostatnim było takie coś

Tak, wiem. Mam słabość do małych pojemników. Mam słabość do wszystkiego co małe, słodkie i tanie. Lubię zbierać różne dziwne rzeczy. Muszę je w końcu poukładać.

Parę dni temu kupiłam jeszcze takie oto 'miseczki/naczynka'?



To tyle na teraz. W sobotę się dowiem czy będę miała od poniedziałku aż dwa tygodnie urlopu czy w środę będę musiała iść do pracy. Tak szczerze to odpoczynek by się przydał ale może w terminie kiedy ja bym chciała skorzystać a nie narzucanym odgórnie.

Zapomniałabym. Z okazji Dnia Listonosza życzę wszystkim pracującym w tym zawodzie lekkich paczek, grubych wypłat i dużej cierpliwości do ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz