2012/07/24

Bez sensu

Wszystko straciło sens. Tak po prostu. Gdybym miała wymienić co mnie boli prędzej poszłoby z wymienieniem co mnie nie boli. Najgorzej to jest z głową i łydkami. Przy takich upałach jakie zapowiadają wiem, że będzie mnie jeszcze bardziej bolała głowa i żadne leki mi nie pomogą. A z łydkami nie wiem co mi się zrobiło. Ogólnie to strasznie łatwo robią mi się siniaki na całych nogach od jakiegoś czasu i to bardzo boli. I do tego zaczynam znowu tracić głos, zrobił się jakiś dziwny i nie zawsze udaje mi się coś powiedzieć za pierwszym razem.
Ale nawet gdyby okazało się że to coś poważnego z głową, siniakami czy głosem to i tak nikt by mi nie pomógł. Dlatego postanowiłam, że nie pójdę z tym do lekarza może szybciej zdechnę.







Najlepiej to bym już nigdy z łóżka nie wyszła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz