2012/11/19

Wyróżnienie Liebster Blog

Przyznam się, że całkowicie o tym zapomniałam. Ostatnio nie jestem sobą i zdarza mi się 'odkładać za dużo rzeczy na potem' do których zapominam wrócić.

Dostałam nominację do Liebster Blog od jakdbaco. Wcześniej pomyślałam sobie, że nie wezmę w tym udziału bo mnie nikt nie nominuje a potem przeczytałam posta. Miłe zaskoczenie.




 
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.



1) Jaki prowadzisz tryb życia? Siedzący/aktywny?

Niestety bardziej siedzący tryb, gdyby nie pies to bym z domu nie wychodziła.  
2) Największy grzech "urodowy"?
Nie zmycie makijażu na noc.
3) Czy w łazience w ramach pielęgnacji królują kuchenne dodatki, czy raczej sklepowe cudeńka?
Raczej sklepowe cudeńka, ale lubię od czasu do czasu poeksperymentować z tym co wpadnie  mi w łapki a w kuchni jest dużo możliwości. 
4) Postanowienie noworoczne, którego nie dotrzymałaś?
Nie mam postanowień noworocznych, raczej takie małe postanowienie które wraca co jakiś czas czyli więcej ćwiczeń i więcej ruchu, niestety po jakimś czasie zawsze się zniechęcam. 
5) Co lubisz w swoim charakterze, a czego nie znosisz?
 Lubię szczerość, nie lubię jak się rozgadam i nie potrafię zamknąć.
6) Kiedy przestałaś wierzyć w Św. Mikołaja?
 Nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek wierzyła, wiedziałam że jest taka postać ale nie miało to nigdy dla mnie większego znaczenia.
7) Najmilszy prezent, jaki dostałaś?
 Mała figurkę kota, uwielbiam koty i uwielbiam małe skromne prezenty.
8) Czy masz domowego zwierzaka?
 Mam trzy koty i jednego psa.
9) Co Ci się kojarzy z czerwonym kolorem?
 Czekoladki.
10) Wymarzona długość włosów i cięcie?
 Jak najdłuższe, a szczerze to myślę że sięgające ud. Cięcie proste.
11) Jakie dwie rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?

Ogromną skrzynię wypełnioną czekoladą i drugą skrzynię wypełnioną książkami. Więcej do szczęścia nie potrzebuję.


Teraz powinnam wyróżnić 11 blogów i wymyślić 11 pytań, ale szczerze to nie mam do tego głowy i prawie wszystkie (jak nie wszystkie) blogi, które czytam już zostały nominowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz