2012/05/29

Nie wiem jak się czuję

Mogę powiedzieć jedno, jest spokój. Nie jestem szczególnie wesołe ale też nie płaczę bez powodu przed snem. Jest nijako. Czuję jednak, ze znowu się to zmieni. Zaczynają mnie drażnić pewni ludzie i ich zachowanie. Wchodzę na fb i widzę co tam wypisują i odechciewa się wszystkiego. Widzę jak się wszyscy świetnie bawią, wysyłają do siebie różne pierdoły a ja jestem tak na uboczu, stoję sobie podpierając ścianę.



Wczoraj odłączyłam dekoder z cyfry. Bo po co mi telewizor? Będą mniejsze rachunki za prąd a ja będę miała więcej czasu na czytanie książek i szycie.

Zaczęłam odkładać pieniądze do starej świnki skarbonki, która należała kiedyś do ojca. Nie wiem ile tam już wrzuciłam i nie chce wiedzieć. Cel do zbieranie do moich urodzin czyli przez niecałe pięć miesięcy. Będę wrzucała po 2- 5 zł za każdym razem jak mi się przypomni, jak będę chciała kupić sobie coś słodkiego, jak będę miała dołujące myśli. W dniu urodzin wyciągnę wszystko nie niszcząc świni i sprawię sobie jakiś prezent. A dzień później zacznę znowu zbierać.

Postanowiłam, ze dzisiaj idę zapisać się do dentysty, dłużej już nie wytrzymam tego. Nie ważne czy jem czy piję czy oddycham bolą mnie zęby. Wszystkie. Czeka mnie długie leczenie i wiele bólu. Znowu bez znieczulenia się nie obejdzie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz