2012/05/25

Problemy z bólem cz I

Boli. Boli mnie wszystko. Wczoraj ćwiczyliśmy taniec na zakończenie i zaraz po tym jak skończyliśmy zaczął mnie boleć brzuch. Myślałam, że przejdzie jak odpocznę trochę, ale się myliłam. Miałam problemy z zaśnięciem. Teraz nadal mnie boli, ale już trochę mniej i teraz co chwilę czuję jakby mi 'burczało' w brzuchu. I do tego teraz jeszcze zaczynają mnie plecy boleć. Popsułam się na dobre. Nie wiem jak dzisiaj przeżyję następną próbę.
Myślałam, ze będę miała dzisiaj zakwasy po wczorajszym, ale nic mi nie jest. Mój organizm jest jakiś dziwny. Może jednak trzeba będzie się zebrać i udać do któregoś lekarza w końcu. Tylko boję się wyników badań. I po ostatnim badaniu krwi, gdzie wyszło, że wszystko jest w normie a czułam się jakbym miała się przewrócić i nie wstać przestałam wierzyć, że są one prawidłowe.

I taka mała rada na koniec:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz