2012/05/10

Zaczęło się

Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata
Bam Ratatata Tatatatata
Oh my god

Ta piosenka znowu za mną chodzi.
Odbiło mi chyba całkowicie. Wczoraj wieczorem nawet miałam dobry humor i nagle sięgnęłam po nożyczki. A powiedziałam sobie, ze tego nie zrobię więcej. Prawy nadgarstek mnie strasznie boli. I nie wiem co powiem ludziom jak się mnie będą pytać. Mam nadzieję, ze Y. nie wypapla wszystkim. Przed chwilą weszłam na fb i jedyne co to dostałam dwie wiadomości typu jakim prawem Cię nie było na ognisku i czy mogłabym łaskawie załączyć telefon. Teraz im się przypomniało.
Skąd mam wiedzieć co mi jest? Już nie ogarniam, gubię się w tym wszystkim. Nie wiem już czego chce i co mam dalej zrobić. Wszystko się sypie.


 Pain inside is rising
I am the fallen one





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz