2012/08/08

Powtórka z rozrywki

A miało być tak pięknie. Nie boli mnie pierwszy dzień głowa, nie bolą mnie ani oczy ani mięśnie. Nawet nie bolą mnie kości. Można by powiedzieć, że wszystko w porządku. Guzik prawda. Bolą mnie wszystkie zęby i te wyleczone i te zdrowe. Zwykłe oddychanie sprawia potworny ból. O zimnych, ciepłych, słodkich i ostrych rzeczach mogę zapomnieć. W ogóle nie potrafię nic zjeść. Coś mi się wydaje, że znowu nie będę w stanie zasnąć w nocy. Wczoraj pół nocy leżałam a drugie pół siedziałam i patrzałam się w sufit.

Wczoraj dowiedziałam się, że jedna znajoma planuje u siebie oglądanie spadających gwiazd. Chciała także obgadać sprawę wspólnego mieszkania. Wszystko fajnie gdyby nie jeden szczegół. To ma być z niedzieli na poniedziałek. Nie pomyślała, że pracuję. Stwierdziła, że mogę do pracy pojechać z samego rana. Tak i o godzinie 10 rano padnąć przed biurkiem ze zmęczenia. Nie chciałam się z nią kłócić. I tak nie pojadę. Aż zdziwiło mnie, że przypomniała sobie, że też mam z nimi mieszkać. I o czym miałabym rozmawiać, prawie wszystko ustaliły beze mnie. Jak tak dalej pójdzie prędzej wygram na loterii niż a nimi zamieszkam.





 Dobre pytanie. Już nie potrafię zliczyć ile razy tak było. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz