2012/08/05

Sen i nic więcej

Czuję jak zżera mnie pustka od środka. Straciłam motywację do robienia najprostszych rzeczy. Wczoraj przez przypadek poskładałam wszystkie ubrania do szafy bo nie potrafiłam zasnąć. Ale kimona powiedziałam, że poskładam dzisiaj i nawet nie spojrzałam w tamtą stronę gdzie leżą. Nie wiem co dzisiaj robiłam, nie jestem z w stanie sobie przypomnieć. Wiem, że wstałam i zjadłam obiad o 11, a raczej wypiłam rosół. Pograłam pół godziny w Diablo i poszłam spać. Obudziłam się przed 19, umyłam włosy, zobaczyłam wiadomości i tyle. Nie mam na nic siły, nawet palce mnie bolą jak piszę.

Po obiedzie miałam dostęp do internetu i nie chciało mi się nawet poczytać mang, czy zobaczyć paru filmików. Po sprawdzeniu poczty odłączyłam internet. Już nawet nie chce mi się czytać książek. Najchętniej to poszłabym spać. Tak po prostu zasnąć i się więcej nie obudzić. I tak wszyscy mają mnie gdzieś.





Nie mam już nic, nie mam przyjaciół, nie mam życia. Jedna wielka pustka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz