2012/08/14

Uwaga gryzę

Dzisiejszy dzień można nazwać 'Bez kija nie podchodź bo ugryzę'.

Najpierw w pracy mnie wnerwili, że o mały włos poszła klawiatura w stronę kierownika. Gdyby można było czytać w myślach to bym już dawno wyleciała z pracy za to co o nich wszystkich myślę.

Ale najlepsze nadeszło później. W wielką pretensją z rozkazem szybkiej odpowiedzi S. wysłała mi na fb pytanie 'To ty jeszcze chcesz z nami mieszkać?' brzmiało troszeczkę inaczej ale takie miało znaczenie. Nie to jest jasne, że się rozmyśliłam bo mam już inne plany, przecież stać mnie na mieszkanie w centrum miasta - a mogłam jej tak odpisać. Już nie mam sił na tych ludzi. Najpierw mnie olewają a potem mają problem bo już wszystko ustaliły i przypomniały sobie o mnie.

Do tego przyłączył się paskudny ból głowy i mam z głowy wszystkie plany.
Pójdę spać przed 20.





Chyba przeproszę się z tabletkami, obojętnie jakie, ważne żeby były w dużej ilości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz